onsdag, maj 25, 2011

På altanen

På altanen är det så lätt att springa ut, rakt ut från köket. Här äter vi så fort vädret tillåter, här njuter vi! Behöver inte tänka på att ta av och på sig skorna .....så lätt! Till semestern så ska vi hissa segel härute på vår altan! Japp, vi satte upp en vajer som sträcker sig över hela altanen som gör det lätt att hissa ett 12 m långt segel! Sedan sitter vi därunder då solen gassar och njuter av något gott mannen min tillagat! Det prasslar skönt i seglet ......sommar i kubik! Ha det gott , kram Anne-Lee

8 kommentarer:

  1. Tänk bara ljudet av seglet så härligt!
    Hade jag haft segel så hade jag nog lyft idag, här blåser halv storm...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Låter som ni har världens bästa altan!!!! Mysigt! Gillar de grå brädorna, så snyggt!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Segel är läckert..och du att ha altanen så är guld..jag har på likande sätt..med lite glas o så..:)

    SvaraRadera
  4. Låter underbart!! Riktigt sommarliv!
    Kram/Ulrica

    SvaraRadera
  5. åh vad härligt det låter mys. Mickes korvstroganoff på charles dickens den gick inte av för hackor.

    SvaraRadera
  6. Vill bara titta in som hastigast och önska dig en fortsatt fin Pingstafton!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  7. Sådär skulle jag vilja springa ut på altanen. Men jag får glad för min lilla balkong och nu är ju ändå den tiden över för i år.

    Men till våren kommer jag att längta igen.

    Min klocksamling består av 4 klockor nu, men kan gärna utökas :-). Så det vore roligt om du visar några i bild.

    Tycker om färgtonen i dina bilder och själv försöker jag lära mej mer om fotande och photoshop, blivit en stor hobby.

    En solig helg önskar jag dej. // Lissen

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee