lördag, maj 02, 2009

Drill- du fina tradition



Nu har det drillas i dagarna två! Så underbart väder har flickorna aldrig haft!
Fullt med folk på stan,olika stånd, litet tåg och modevisning! Sedan har vi som tradition att äta lunch på restaurang- synd att bryta den trenden,- så lite kycklingsallad blev det.
Nu känns det verkligen som vår,- eller det känns nog mer som sommar.

Har hört det tråkiga att det snart för den här gången är slut på det vackra vädret, blö blö!! Hoppas bara det blir regn i ett par dagar oah sedan har vi vädret här igen! Det är okej,-annars blir jag SUR!

Igår grillade vi och vi gör det idag me. Är ju så mysigt! Barnen har badat i sjön både igår och idag- 10 grader varmt-de ni!

Nu ska jag gå ut och steka mig i solen + dra lite i rabatterna!
Hoppas ni har lika mycket mys väder som vi!?

1 kommentar:

  1. menar du detta inlägg så ser jag texten här i alla fall och att du skall ut och steka dig i solen som det står på slutet:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee