fredag, juni 18, 2010

En morgon...




....nu i veckan.
Gick ut genom dörren ...klockan visade 06.00, där rakt framför mig sirlade solens strålar ner genom bladverken. Det hade regnat under natten.....ett glittrande sken gjorde det hela till ett bedövande vackert skådespel. Stod länge och väl och betraktade det vackra som sköljde över mig.
Känner mig så privilegierad som får bo i denna helt makalösa natur...som tagen ur en saga.
Ett kort med mobilen fick det bli...ett kort som jag tittade på från och till hela dagen....så vackert.


Väl iväg så fick jag ytterligare se det vidunderliga....denna lilla dammen som jag så många gånger innan stannat vid. Se dimm floret som sveper över...magi!

Ha en underbar magisk helg,


9 kommentarer:

  1. 2 helt underbara bilder!!

    Hoppas du får en riktigt härlig helg, kram Camill.a

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder. Inte underligt om du njuter av dem. Hoppas att paketet kommit fram till dej.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Har du älvor hos dej också? Visst är det helt underbart!
    Visst är man priviligerad att kunna njuta av detta. Synd att man blir så hemmablind ibland och ser bara ogräset och inte kirskålens vackra, vita blommor.
    kram
    elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Helt underbart vackert, nästan sakralt.... kram Jeanette

    SvaraRadera
  5. Christina.W2010-06-20 08:57

    Helt underbart vackert/kram

    SvaraRadera
  6. Så vidunderligt härligt fint!
    Hoppas helgen varit och är bra!
    Carin

    SvaraRadera
  7. Så vackra bilder! Känns som om jag kunde gå rakt ut i dem.

    Tyvärr vann du inte i min lilla utlottning, men tack för att du ville vara med.

    Hadebra!
    Anmaja

    SvaraRadera
  8. Åh men du så underbart..ja du o jag är så lika..för om man bara hejdar sig stannar upp o tittar..ser med öppna ögon o sinnen så är naturen just ett mirakel...så bedövande vackert..

    Sorry..ingen dator på ön..jag åker på torsdag..:)

    SvaraRadera
  9. Vackert mamma!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee