söndag, januari 18, 2009

En härlig lördag

Dagen började med att jag körde dottern in till stan för hon skulle åka till Växjö och spela fiol. Specialträning inför duktig äldre fiollärare! Ja, sedan flöt dagen på med vardagliga sysslor tills det blev fint hemma.Slog mig ner med en kaffe och tidningen! Nu ikväll var vi på bio och såg AUSTRALIA med Nicole Kidman. 2.45 tim lång var den! Varför så lång? Det var en helt o.k film. Väldigt amerikansk! 3 getingar av 5 får den! Nu har jag suttit och blivit inspirerad av en massa bloggar och även lyckats få in en besöksräknare! Nä, nu borde jag sova! Min man snarkar för fullt bredvid mig! Undrar om jag låter så? Han säger det men det tror jag inte alls på! God Natt på Er! Kram/Anne-Lee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee