lördag, januari 10, 2009

Ny inriktning

Har länge funderat på min blogg och på hur jag ska presentera den för omvärlden ( om nu omvärlden är intresserad av min värld)!?Hur som haver så ska jag min nya blogg presentera min vardag, inspiration och renovering! Då jag är möbeltapetserare så ska jag även komma igång med min verkstad igen- har legat på is en tid då jag har mycket jobb på annat område! Måste lära mig hur man använder blogspot bäst. Tycker det är lite bökigt att lära sig allt . Men till slut ska jag väl få ordning på alla funktioner. Det jobbiga är bara att det tar sådan tid. Allt ska gå fort-otålig! Försöker få igång en besöksräknare-krångligt- behöver hjälp-någon-HJÄLP!

Jag kämpar vidare med bloggen!

Vi hörs! Anne-Lee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee