söndag, januari 11, 2009

Min blogg layout

Har suttit en massa igår och idag och jobbat med bloggen. Så man vet hur allt fungerar . Det tar tid,- en väldans massa tid. Till slut ska väl även jag få flyt med det här. Måste-vill börja ta kort på saker och ting som jag tycker är vackert,fint eller som gör mig glad. Tror det kommer bli mest foton i min blogg då jag tycker det tar för mycket tid att skriva. Idag har jag tillsammans med mina barn städat ut granen-skönt! Iår var granen klädd med guld,- röda kulor + guld glitter. Är inte mycket för shabby chic silver inredningen. Jag gillar mörka träslag,rött,guld,sammet,kristallkronor etc. Bilder kommer! Mörk shabby chic stil! När bilder kommer så vill jag gärna veta vad ni tycker!

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att du hittade till min blogg! Om du vill ha en besöksräknare som min gå in på www.susnet.se och skapa ett konto. Sedan klistrar du in html-koden i din blogg. Klart! Finns mer info på sidan, återkom om du inte får till det, men det är inte alls svårt! Soffan blev finfin, då vet jag vem jag ska fråga om jag inte får till min stol som jag ska klä om:) Kram Maria

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee