lördag, februari 07, 2009

Äntligen lugn

Åh vad skönt att det har blivit fredag!
Det här har varit en jobbig vecka för mig!
I dessa tider så vet jag att mina grubblerier har varit positiva i grund och botten men man vet aldrig om man tar rätt beslut. Bara att ta reda på fakta och utifrån det gå på magkänsla.

Ni undrar vad som hänt!?
Stackars mig blev erbjuden ett nytt arbete fast jag redan har anställning sedan tre år.

Ska man lämna det gamla trygga i denna oroliga värld för något nytt?

Vånda,vånda men beslutet blev alltså att jag tog den nya tjänsten. Det känns helt rätt idag! Så det blev inte mycket till bloggande nu i veckan!

Har idag försökt sätta ihop tre bilder i word för att sedan lägga in dem i min rubrik! Svårt, men det kanske finns någon vänlig själ som kan hjälpa mig. Tre bilder skall alltså bli en så att jag kan spara den på skrivbordet!

Nu skall jag titta runt lite på Era bloggar en stund!

Sov gott så hörs vi imorgon!

Kram Anne-Lee






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee