lördag, februari 14, 2009

En del av köket


Förkyld! Har varit lite hängig idag! Men det ska väl gå över till måndag!? Igår hade vi det himla trevligt tycker jag. Många goda skratt. Vet ni vad som hände då jag kom till tjej middagen. Jag var sist. De stod i hallen o jag tog av mig min rock, hängde upp den på den vägg fasta kläd hyllan. Ja, den var vägg fast tills jag kom. Pang crash hela alltihopa rasade i golvet. Det va länge sedan jag kände mig så dum- klantig. Viken entré! Men det visade sig att hyllan satt med vanliga skruvar i gipsvägg- det hade ju hänt förr eller senare ändå. Ringde min darling vid 00.30! Viken man! Nu ska jag äta kyckling. Kram Annelee

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack kul att du kikat in hos mig..jag är inte utbildad tapetsör utan självlärd..tycker det ärjättekul..fin blogg du har..hoppas att du har en fin alla hjärtans dag..hörs..kram E

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee