onsdag, februari 18, 2009

Snart fredag


Nu längtar jag till fredag då denna lite smått knöliga vecka är över. Allt ska hända denna vecka så då blir det lite svårt med hämntning av barn.
På fredag så lyxar vi till det. Har tagit ledigt för barnen från skolan.Jag har ledig dag så då tyckte jag vi alla skulle vara lediga. Min man har fixat biljetter till AC DC så han blir i Stockholm hela helgen. Kul för han(han är eld och lågor)!
På fredag ska vi handla en massa gott ! Mmmmm!
Så till helgen blir Lets dance, melodifestival, loppisrunda och mc´donalds(det har jag lovat)! Jag och barnen! Mmmm!
Har fått tipset om att detta nr av tidningen Sköna hem handlar om olika stilepoker - perfekt! Lite läsning hinns det alltid med!


Kram på Er!


Anne-Lee


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee