söndag, juni 28, 2009

En dag med allt....



.....man kan önska sig!!!

Sol,familjen,bad i sjön,utedusch + grillning......ja ni fattar....
Hängde upp tunt skirt vitt tyg i växthuset så att det blir lite skönare för växterna därinne.

Vad skönt..premiärdopp..simmade runt,-det var varmt.
Ville duscha av mig...tog fram uteduschen...vad gött livet är....

Sista jobbveckan.....bada efter jobbet är redan nu bestämt...härligt.....
Chabadabado.....jag mår bra må du troooooo......äh det var lite töntigt uttryckt, men jag menade ju att livet leker....!!!


6 kommentarer:

  1. God kväll i stugan:)
    något premiär dopp ..det har inte jag tagit .. och det blir nog inget heller:) jag vill bada där jag kan se botten:)Så pool passar mig perfekt ..men tyvärr så har jag ingen pool på min gräsmatta .. så jag får ta fram min lilla plast pool som jag har till barnbarnen och använda:)
    ha det så gott i värmen nu:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Visst är det helt underbart på sommaren!! Jag har just gått en långpromenad och det var så skönt! Nu borde jag gå och lägga mig för jag börjar kl 7 i morgon, men det är svårt att gå och lägga sig när det är så skönt ute! Ha det så bra kram Maria

    SvaraRadera
  3. Visst är det bara så underbart med sommaren.Jag kommer aldrig in bara för det är ju så himla mysigt ute nu.Ha en skön måndag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  4. God Morgon Anne-Lee,
    Ser ut att ha varit en toppenhelg.... Visst är det skönt att kunna vara tillfreds med nuet, bara vara och njuta... Kram Jeanette

    SvaraRadera
  5. Ja nu är det gött och leva....
    Skall snart gå till mitt jobb sista arbetsveckan innan semester för mig också. Sedan skall det bli så sköööönt.
    Fortsätt och njut vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tjohoo ja men du.. jag förstår att du har vittring på semestern nu..det kommer bli den bästa sommaren ever..
    Så är det bara..och idag har jag solat o badat så jag känner mig helt fylld av solsken..vinet finns i glaset här..alla dörrar och fönster är öppna..mmmm det är gott att leva nu...

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee