torsdag, juni 25, 2009

Motljus....



.....foto.....vad jag leker med min kamera nu....här fick äpplena bli bevarade om än för en kort stund i fotoform - nu är fatet tomt...
Photoshop... finner inga ord...bara så kul.....fusk...ja kanske ibland.....men det finns ju så mycket man kan göra där med sina foton-ge ett foto olika uttryck...kul och intressant.

Ja här flödar solen från en klarblå himmel-själv hinner jag inte njuta av den,-tyvärr bara besväras av värmen på jobbet...men väl hemma så insuper jag med glädje värmen...
Idag flexade jag..drog in till stan och shoppade lite + handlade tårta.
Den äldsta och den minsta fyller år idag...
Av alla dagar på ett år så skulle lilleman födas på samma datum...storasyster var inte glad över det....men det gick snabbt över...han är ju så go......ska göra ett inlägg snart på ett foto som hon tagit på sin lillebror...så fint...

Nä hörni nu ska jag kika in hos Er,-tycker Ni inte det, istället för att sitta här och käbbla( ja är inte det ett småländskt uttryck)!!!

4 kommentarer:

  1. Gratta dina änglar som fyller år med en kram.1000 tack för din goa kommentar hos mej.Visst är det härligt nu.Man vill ju inte gå in på kvällen.Ha en underbar kväll kramiz ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. guu va bra äpplena blev,
    å grattis till dina två älsklingar,
    sov gott

    SvaraRadera
  3. Hej:) Jag leker också mycket i de olika bild programmen och det är som du skriver jätte roligt:)
    Bilden på dina äpplen blev ju bra:)
    här är det fortfarande underbart ute så jag skal snart ta min kaffe mugg och gå ut och sätta mig en stund:)
    ha en fin dag ..igen :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt med födelsedagar och va bra att de kan dela på den! Vi har också flera nu min mamma fyller dagen före mig. Ha det så bra och fina äpplen! Kram från Maria

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee