torsdag, augusti 20, 2009

Höstens Vintage Stories Kollektion
















Kappahls Vintage Stories tycker jag mycket om.....den förra kollektionen de kom ut med i våras sålde slut direkt så det gäller nog att hänga på låset även denna gång.

Höstens Vintage Stories kollektion är en dramatisk och nostalgisk festkollektion, där varje produkt är unik i sin utsmyckning.
Här har det tidstypiska lyfts fram i detaljer och kvalitet, med starka influenser från 1920 till 1950-talet.

Jag skulle vilja ha allt som jag visar här.......så läckert!!!
Nu gäller det att snabbt ta sig till närmaste Kappahl.....
Ha en mysig afton i kvälls solen!!


12 kommentarer:

  1. Jag lovar jag ska inte norpa något för dig skynda dig..du kommer bli tokläcker..

    Lite musik från samma tidsepok och Mrs Lee blir typ som..ja som vem då..

    SvaraRadera
  2. Ååååh säger jag bara. Rysligt jättesnyggt:)
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för tipset.Vad läckert.Vad sexig och läcker du kommer att bli med allt du visar.Kanon snyggt.Ha en skön kväll vännen kramizar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  4. Riktigt läckert!
    Hoppas du hinner dit i tid.

    SvaraRadera
  5. Hejsan:)
    Så jättefint, köpte lite redan i våras. Känner mig bara lite överviktig efter sommarens liv o leverne hi hi.
    Får nog besöka Kapp Ahl i morrn
    Ha en trevlig helg vännen
    Kram Sari

    SvaraRadera
  6. Läckert...säkert helt perfekt på dig!!

    SvaraRadera
  7. å va snyggt ,
    ha en härlig fredag!!!

    SvaraRadera
  8. Hej! Fina kläder, jag har också varit på Kappahl i dag, men köpte vinterkläder till dottern för 25% rabatten vi fick i reklamen häromdagen. Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Vilka vackra kläder då får man ta sig en sväng dit.
    Lite om min mor.
    Hon bröt lårbenshalsen för några år sedan som många gamla gör, hon klarade inte av att gå och hamnade i rullstol och fick flytta hemifrån till ett äldreboende.Det sista halvåret har det blivit problem med många saker i hennes kropp,dålig cirkulation i benen stora sår på ben och tår, som gör mycket ont,diabetes och hjärtat,kärlkramp och det sista halvåret har hon blivit dement, rörig.Min mamma vet inte alltid vem jag är,har mycket bekymmer,ringer ofta, ofta. Det är så jobbigt att se henne må så dåligt. Man önskar ju inte att ens anhöriga skall behöva lida så i slutet av sina liv och jag känner mig så hjälplös.
    Men ikväll skall jag inte tänka på mor utan göra något roligt.Jag och mina arbetskamrater på huvudbiblioteket i Lidköping skall ha trädgårdsfest, äta och dricka gott och bara ha roligt.Hoppas det blir ok väder.
    Ha en bra helg!
    Kramis och tack för att du tänker på mig!

    SvaraRadera
  10. Så mycket snyggt du visar, skulle vilja ha båda klännngarna. Får ta mig till närmaste Kapp Ahl snarast, är alltid lika roligt att få något nytt. Den sista tiden har det blivit mest att man köpt saker till hemmet istället.
    Ha en skön helg.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  11. Det var riktiga fina kläder:) funderar lite på det nattlinne..men då kanske man kan få lite problem med gubben*host* men det var väldigt vackert:)

    SvaraRadera
  12. Mmmm Mrs där borta nu är det gott att leva..skål på dig..du sitter väl där i värsta stassen nu a la Kapp Ahl..

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee