söndag, augusti 09, 2009

Så ljuvligt....



......är det här huset...kameran smattrade..det är så fint.
Den där vägbelysningen gillar jag med.

Ja den här söndagen gick inte av för hackor....fin den mè.

Vaknade i morse med värsta ringen uppe låret...fästingbett....
Åkte in till vårdcentralen...Borrelia...ja det är därför jag mått så lustigt...feber...väldigt trött...
Är fortfarande väldigt konstigt trött. Så nu är det penecilin som gäller.
Borrelia...det är väl ett läskigt namn. Det sa barnen med, Borrelia-Mallaria.
Låter väldigt äckligt.

Blev en fin grillkväll...hemmagjord cheesecake....vände ryggen till tror Ni inte att Akita sträckte upp huvudet och nafsade till sig en bit.
Blir man inte bjuden så får man ta saken i egna händer.
Blir ju arg men lite kul är det ändå...hunden skäms över sitt busstreck och hela kroppen visar det. Så gulligt!!

Nähä.....dags att hoppa i bingen tror jag...hoppitopp

6 kommentarer:

  1. Vilken fint hus alltså. Men fy då att du har fått Borrelia. Hoppas att du snart mår bättre nu då du har fått penecillin.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men då.... Borelia... ucsh fy och elände... Har penecillinet hjälpt.. känner du dej bättre?
    Det var ju självaste fan... ursäkta språket... Har missat tre dagar varit på hantverksmässa i Järnboås, tillsammans med 7 hantverksvänner..... Verkar ha varit en härlig tur till veteranbilarna... tack för länket och lycka till i dragningen Kram Jeanette

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Men fy då, är det Borrelia du har. Förstår att du inte mått så bra. Det kan man bli väldigt dålig av har jag hört. Tur att du har fått penicillin.
    Vilket vackert hus ett sådant skulle jag gärna bott i.
    Nu var det ny vecka och jobb igen. Vi hade en underbar lördag hos vännerna, vi badade mycket och kräftorna var goda.
    Nu skall jag ut på min morgonpromenad med granngänget innan jobbet väntar.
    Hoppas det ordnar sig för dig med fästingbettet.Du får sluta att umgås med sådana småkryp.
    Många styrkekramar

    SvaraRadera
  5. Jag är antagligen trött på morgonen. Klickade så att det blev två likadana kommentarer, tog bort den ena, om du undrar.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Usch borrelia, det låter inte roligt, tur du fick pencellin så du blir bättre. Har aldrig fått en fästing som tur är, tycker dessa är så äckliga.

    Läckert hus...

    Ha en bra dag.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee