lördag, april 24, 2010

Vid diskbänken...





...har jag införskaffat denna lilla flaskan.
Perfekt med den lilla röda accentfärgen !

Det skall kännas lyxigt att diska...vilket vi gör ofta...vill inte avvara ett skåp för en diskmaskin!

Har just nu en paus från den nya rosrabatten som jag anlägger idag....svettigt värre men skönt! Idag har vi en gör- vad- du- vill- dag....så alla lullar runt med sitt...mysigt!

Väntar just nu på att en herr hund skall komma på besök...en ny bekanting till Akita! Tyckte det kunde vara kul att även hon får lite latjo idag.

Ha en härlig lördag,

11 kommentarer:

  1. Christina.W2010-04-24 16:42

    Snygg flaska till diskmedlet, diska är det enda hushållsarbetet jag tycker är OK, men det är ingen annan i familjen som tycker så därför har vi diskmaskin :) önskar dej en härlig Lördag och hoppas att Akita får riktigt roligt med sin nya "herrkompis" Kram

    SvaraRadera
  2. Mrs L...jag såg den flaskan idag..i butik..nice..:) jag har en vit av Cultmodell :)

    Himmel du vilken dag man blir ju som lycklig av sol o vackert väder.. din rabatt kommer blir5 great..oj vad det ska blomma..:)

    Du..jag vet var din brevlåda bor..och förut hade jag mina tankat åt helt motsatt håll..men nu känner jag vibbarna från rätt håll..och det är härligt..

    SvaraRadera
  3. Den där femman vad kom den ifrån..??? nån sort betyg kanske vad vet jag.. :) ja men du jag skriver fortare än jag hinner med tycks det..men det får du ta.. en liten kratta är jag..suck..

    SvaraRadera
  4. Tycker om färgen! Visst skall de vara fint när man diskar *ler*!

    SvaraRadera
  5. hei,
    herlig farge på tilværelsen det der,
    koselig med sånne dager.
    ha en hyggelig helg,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  6. Visst skall det vara lyxigt när man skall diska :) det gör det mycket lättare och det känns inte lika jobbigt då ;)
    Va roligt att du tycker om din nya kamera så mycket :) min kamera ..den blir flitigt använt :)

    SvaraRadera
  7. det var en färgklick i diskhörnan - men hur klarar ni er utan diskmaskin!!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig färgklick vid diskbänken. Skulle vilja ha en svart.
    Låter härligt med en gör vad du vill dag.
    Önskar dig en fortsatt härlig helg.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  9. Mmmm Peter han bor typ rakt väster ut..och det är en himla skillnad..:)

    SvaraRadera
  10. å va härlig färg på den fina flaskan,
    gonatt

    SvaraRadera
  11. Även om jag har diskmaskin på bänken, vill inte ha en stor, så vill jag diska för hand emellanåt och har också en fin diskmedelsflaska. Den är genomskinlig och inuti ligger en blomma. :-)=

    Anmaja

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee