onsdag, april 22, 2009

Göteborg



Som vanligt så kommer mina inlägg väldigt sent! Vill gärna skriva lite varje dag-det är ju min öppna dagbok! Ja dagen har innehållit jobb, besökt gamla arbetsgivare för "slutsamtal"- knyta ihop påsen-bra!
Hem till familj,läxor,mat -väldigt vanlig dag med andra ord!

Just nu längtar jag till lördag då jag och min man ska åka till Göteborg! Helt själva! Strosa runt i Haga fick jag tips om idag-bara va och äta gott! Kanske lite shopping!! Det ska ju också bli sommarvärme på lördag- + 18 grader!!
Kan det bli bättre!? Vara tillsammans med den bästa hela dagen!!!! Mumma!!

Nu ska jag gå och knyta mig!

Ha en fin torsdag! Den här veckan rusar !-eller är det bara jag som tycker det?


4 kommentarer:

  1. Vad mysigt att åka till göteborg,Haga är kanonfint att strosa runt i.Håller med dej tiden bara försvinner.Men jag tror den gör det för man har rolig och mål att se fram emot.Ha en underbar torsdag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Nej . jag tycker också att veckan bara rusar iväg . man hinner inte blinka så är det helg ...som tur är :) va roligt att ni skall till Göteborg .. hoppas ni får en kanon tur där ..men handla inte för mycket nu;)
    jag har suttit på baksidan och druckit mitt morgon kaffe i 22 graders varme och strålande sol .. kan man få börja dagen bättre än så:)

    perfekt
    ha en bra dag
    kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med ett besök i Göteborg! Gillar verkligen den staden! Finns så många fina områden att gå runt och strosa i.

    SvaraRadera
  4. Oh så skönt, det är livsviktigt att ta de där helgerna.
    Nu när barnen är stora har vi möjlighet att njuta av varandra hela tiden.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee