fredag, maj 22, 2009

Aladdins matta...









....har inhandlats till vår lilla prinsessa!

Barnen har sprungit runt med kameran idag,-så jag lånade lite fina foton på Akita.
Efter lunch idag så kom vi på, efter ömsom sol ömsom regn, att det vore bra att få lite shopping avklarad.

Så sagt och gjort tog jag med min minsta dotter så drog vi till Jönköping.
Hundmatta, lite fina utekuddar och gästtofflor m.m inhandlades.

Jisses så många som tänkte som oss idag,-hur mycket folk som helst!

Tänk att det bara är fredag,-halleluja moment!
Hoppas på att se en bra film med min lilla gubbe ikväll!
Igår kväll såg vi en action thriller film-Taken. Mycket spännande film!


7 kommentarer:

  1. Mmmm kan tro att det var mycket folk i Jkpg idag...tur att jag ändrade ig då..och stannade hemma.

    Så vacker hon är..snövit..ha ha..mmmm kan tro att hon är medelpunkten nu...med all rätt..så mysigt och roligt för barnen..för er..för alla..även jag får ju en bit av Akita...the princess..

    SvaraRadera
  2. Vad söt eran lilla prinsessa är.
    Önskar dig en trevlig helg med Akita.
    Många Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej! Många var nog lediga igår, upplevde de själv när vi var till stan igår. Men Akita är ju så sööt, när man ser bilderna så önskar man ju att man kunde ha ett djur, men jag får njuta av dina bilder istället. Ha nu en skön helg med barn, man och Akita.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  4. Hon är såå fin och vad kul att få en ny familjemedlem att pyssla om och få handla saker till! Ha det så gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Hejsan, hittade hit via någon blogg :-) Kul med en ny familjemedlem. Måste också få säga att ni bor i ett jättefint hus där ute i djupaste skogarna :-)ha det gott//kat

    SvaraRadera
  6. Men vad fin Akita är. Tänk att jag visste inte att man inte får säga vit schäfer. Det är alltså Herdehund det heter. Jag tycker att det skulle vara svårt att tänka sig ett hus utan hund fast än att jag håller på att dammsuga ihjäl mig.

    Ha en riktigt bra lördag!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. tusen tack för din kommentar inne hos mig när jag var sjuk:)
    Vilken fin hund ni har skaffat:)
    underbart med en ny familj medlem.. Jag kan tro och att det blir en massa nya saker inhandlat :D
    Här är det också regn och sol om vartannat
    ha en trevlig lördagskväll
    kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee