lördag, maj 09, 2009

Kolla....Robinssongänget





Kolla vad vi hittade nära oss..........
Nästan hela gänget var där....
Mina barn- 2 av dom - sprang omkring och fick autografer av dom - jag efter och fotade...ett 50-tal kort lyckades jag klicka till.
Jag var ju bara med för att barnen ville dit....eller....ja det var himla kul.....jag erkänner!

De fnissade,retades och verkade ha det väldigt trevligt tillsammans. De var inte så mycket folk så det var en väldigt mysig sammankomst!!


Nu blir de extra kul att se på Robinsson i kväll.

Som ni ser på bilderna är det lite soligt idag,-men blåsigt!

Ha en fortsatt mysig lördag!

7 kommentarer:

  1. Det såg trevligt ut. Fick du reda på vem som blev vinnaren?
    Ha en bra lördagskväll frmför tv och Robinsson.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är inte ofta man träffar på "kändisar"!
    Ha det bra Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Va mysigt att träffa kändisar.Ha en mysig kväll vännen kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  4. Men va roligt att få träffa lite kändisar:)
    och va bra att ni hade någon sol så du kunde få springa efter och ta kort;)..för inte var du väl intresserat av att få deras autograf..eller hur;)
    ha det så gott nu:)
    kram

    SvaraRadera
  5. Kul att träffa på kändisar, och en hel del blev det nu.....Pratade du med dem också...
    Ha en skön söndag.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  6. va roligt att se kändisarna live:O)
    jag hoppas Jarmo håller sig fast för han är den som skulle överleva en riktig robinsson,
    må gott

    SvaraRadera
  7. Åhh men du så coolt...vi följer Robinsson iår..och jag tycker det är riktigt bra..kan tro att det här var kul.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee