lördag, mars 28, 2009

Akta Er!!!



Här ser Ni mig i en läcker raceroverall! Igår kväll hade jag skoj med mina arbetskamrater!!
Vi startade upp kvällen med Gocart! Har Ni inte provat det,- GÖR DET-SUPERKUL!!!
Jag var väl inte den snabbaste precis,-men vad gör det!? Jag skrattade gott för mig själv( det gjorde nog de andra med)då jag skulle få på mig bältet! Har Ni någonsin prövat att få på Er ett bälte med tåtar som skall spännas med en XL hjälm på huvudet? Ett tips: sätt på Er hjälmen sist av allt!!!

Efter det blev det tacobuffè på hotellet, sedan hem till arbetskamrat! Kul och trevligt!

Idag har jag inte gjort mycket,-lite trött då!En av småpojkarna och jag var hemma medans resten av familjen drog till Jönköping!Lugnt och skönt här hemma har vi haft!

Ikväll blir det ROBINSSON( glas vin är utbytt mot Cocacola )!!Kram Anne-Lee

1 kommentar:

  1. Ha ha det ser ut som du ska till månen tur o retur:) jag har provat gokart men det är flera år sen,,,men kul var det:)
    Härligt ni verkar haft:) och att du bytte ut vinet mot cola styrker det ännu mer ha ha
    Fint fynd, väskan alltså:) visst blir man glad när man hittar såna saker.
    ha en fortsatt trevlig dag
    Många Kramar Sari

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee