tisdag, mars 31, 2009


Idag var jag och en arbetskamrat duktiga. Vi tog en promenad efter jobbet! Vi har bestämt att vi några gånger i veckan direkt traskar iväg och sedan när vi är färdiga så åker vi hem. Mycket bra,- mycket roligare när man är två! Mycket bra att man gör något innan man kommer hem. Väl hemma är det jobbigt att komma igång med fysisk aktivitet. Vi gick nog en 4 km iallafall!!!
Så nöjd! Sedan simmar jag ju på söndagar! Känns bra att jag kommit igång lite.
Nu ska jag slappa i soffan!
Jo just det på jobbet hörde jag att vi i Jönköpings län ska få en 15 grader PLUS i helgen.
Trädgård here I come!!!!!!
Kram Anne-Lee

1 kommentar:

  1. Hej
    jag håller med visst är det enklare att promenera när man är två:)
    Jag och min kompanjon går ca 1mil varje dag,,,,men inte har det hjälpt mig så mycket med vikten. Men skam den som ger sig
    Ha d
    Kram Sari

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee