tisdag, mars 24, 2009

Min Fingerborgsblomma


Vill bara gå in och heja lite på Er! Fingerborgsblommor har vi gott om här hemma! Frösår sig överallt! Det får de gärna göra. Tycker de är så fina-gammaldags! I somras fotade jag min favorit som står praktfullt i rabatten vid altanen!
I dag har det inte hänt jätte mycket jobb,hem,färga håret tok rött,äta,blogga och se film! En rätt skön vanlig lugn dag!!
Usch jag är så himla trött! Beror nog på det här vädret,- lite tok rött hår kanske piggar upp!
Igår kväll satt jag och budade hem lite lukta gott grejor och nagellack på tradera!
Kul var det, då jag och en annan satt och budade över varandra! Förlorade hårvårdsprodukter! Har kommit in en fixa till mig period just nu! Det är nog vårkänslorna som väcker mig!
Ha en mysig onsdag!
Kram Anne-Lee

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att du har haft en bra dag.Jag har ont i ryggen och det e inte skoj.Ha en mysig kväll kramizzar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee