söndag, mars 01, 2009

Melodifestivalen


Nu var det sista delfinalen igår innan andra chansen nästa helg!
Vad ska man säga om festivalen i år!?
För mig blev det väldigt tydligt igår då två av mina favoriter möttes i duell.
Agnes-piloterna! Jag ville ju ha båda i finalen. Är det 1:an och 2:an som möts i första duellen?
Jag tycker det är rörigt. Media sa att vi kommer fatta nya systemet efter hand, men det verkar som om väldigt många tycker att det här är rörigt!
Den här hysteriska röstningen kanske vaskar fram den rättvisa vinnaren! Vad vet jag!
Det var första gången jag röstade igår iallafall! Tyckte det vore kul för Agnes om hon fick gå direkt till final + att jag tycker hon har en "catchy" låt.
Snyggt uppträdande-, tänkte lite på Perrelli-HERO.
Vad tycker vi om Mede?! Personligen så är jag så trött på den gaphalsen,-som vill för mycket. Skönare med en person som bara är,- som bara är kul, utan ansträngning! Jag skulle vilja se David Hellenius nästa år som programledare!
Ha en mysig söndag!
Kram Anne-Lee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee