lördag, mars 14, 2009

Ny Rubrik

Nu har jag fixat en rubrik med bilder,-de ni! Ja nu ska jag vara ärlig. Jag fick hjälp av min äldsta dotter som är en hejare med photoshop!!!

Är rätt nöjd men ska fila vidare i photoshop för att få en mjukare rubrik!

Photoshop är väldigt roligt!

Ikväll ska vi se melodifestival! Finns ingen direkt favorit i år. Lite spännande ska det bli faktiskt!
En favvo är lille Måns, mest för att han är duktig och verkar väldigt sympatisk. Tyvärr är hans låt lite svag!

Kram Anne-Lee

1 kommentar:

  1. Hej:)
    Din dotter "Makrill" tipsade mig om din sida:)
    självklart blev man nyfiken och ville kolla:D
    vilka mysiga bilder du har lagt upp på så många gamla vackra saker :)
    Jag önskade nog att jag kunde få lite älgar hit som jag kunde fota så för min del skulle det vara roligt om de trodde du var gråsparvar:)
    ha en bra dag:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du lämnar ett "fotspår" efter dig!
Kikar in till dig sen!
Kram Anne-Lee